קצת עלינו

בחברת השפע שאנו חיים בה השוק התחרותי הפך לזירת קרב של ממש. מטרת כל עסק המוכר מוצר או המעניק שירות, היא לנצח את מתחריו. ניצחון זה מושג באמצעות בידול מותגי שמתחלק לשני תחומים עיקריים:
 
1. אסטרטגית מותג- הגדרת מהות המותג, ערכי המותג, והבטחת המותג.
2. אסטרטגית מיתוג- התרגום הוויזואלי של אסטרטגית המותג והבטחתו במטרה ליצור בידול משמעותי בשוק המתחרים.
סטודיו ברנדמאניה מתמחה במתן שירותי תקשורת שיווקית וגורם לערכי המותג שלך והבטחותיו להתגשם באמצעות עיצוב ייחודי ומדויק.
אתה יכול להיות בטוח שסטודיו ברנדמאניה יצור את המראה השיווקי הכולל שלך אשר יבדל אותך ממתחריך.
באמצעות ניתוח המסרים השיווקים של העסק שלך, אשר נבנים במהלך בניית אסטרטגיית המותג, סטודיו ברנדמאניה יעזור לך להתמקד בצרכי הלקוח שלך ויגרום למסרים החזותיים שלך להיות מדויקים ונכונים.
 
תהליך מיתוג של עסק לא צריך להיות ארוך ומייגע. למרות זאת, אם לא תדע מה תרצה לומר, לא תדע איך להיראות. תהליך המיתוג בסטודיו ברנדמאניה יענה לך על שלוש שאלות חשובות ביותר:
א. מי אתה?
ב. מה אתה רוצה לומר?
ג. איך אתה רוצה לומר זאת? (איך אתה רוצה להיראות?)
 
שתי התשובות הראשונות הן ניתוח של המצב השיווקי הקיים שלך: מציאת ערכי המותג שלך ומכאן את המסרים השיווקיים שלו. התשובה השלישית היא הדרך בה ערכי המותג ומסריו מתבטאים באופן חזותי. עיצוב לוגו ופרסום יעילים נמדדים באופן בו הם מצליחים לתקשר עם קהל המטרה שלהם, לכן תהליך הניתוח השיווקי כל כך חשוב.


ברנדמאניה מתמחה בתרגום אסטרטגית המותג לאסטרטגית מיתוג באופן הנכון והמדויק ביותר לצרכי הלקוח.

 

ברנדמאניה מאמינה בגישה העיצובית ההוליסטית שטוענת, שכל עיצוב הקשור למוצר או לשירות צריך להיות בעל קו עיצובי אחיד.
קו עיצובי אחיד חשוב כדי לגבש זהות תדמיתית בעלת זכירות גבוהה, אשר בסופו של דבר גומרת להעדפת מוצר או שירות מסוים על פני מתחריו.
ברנדמאניה מעניקה שירות לתחום העיצוב לדפוס וכן לתחום העיצוב לאינטרנט על מרכיביהם השונים והמגוונים.
 
 

הסגנון העיצובי

 

ברנדמאניה פועלת בצפון הירוק והשקט. הירוק בעיניים וציוץ הציפורים, משחרר את היצירתיות שפורצת גבולות.
עם חשיבה קצת אחרת ויכולת התאמה גבוהה לצרכי הלקוח, ניתן להגיע למחוזות עיצוב שונים, מיוחדים ואין-סופיים. גיבוש אסטרטגית מותג נכונה מובילה לתרגום ויזואלי ולקו עיצובי מדויק אשר מסוגל להתפתח עם השנים והשינויים בשוק וכך להחזיק מעמד שנים.
 
 

תודעת שירות גבוהה

 

עידן הטכנולוגיה והמידע מקטין את הצורך במגע עם אנשים, עם זאת אנשים הם אלה שעומדים מאחורי המחשבים ומכונות הענק.
ברנדמאניה מאמינה בכוח האנושי וביכולתו לשנות את העולם בו הוא מתקיים.
צורך ורצון הלקוח, ואפילו טעמו האישי, הם המרכיבים הבסיסיים והעיקריים לעיצוב מנצח ועמיד לאורך זמן.
לכן, בתחילת הדרך המשותפת מתקיימת "פגישת הקשבה", בה הלקוח משמיע את חזונו, צרכיו ורצונותיו בכל הנוגע לעסקו ולעיצוב לו נזקק.
הזמינות והגמישות של ברנדמאניה יוצרות שיתוף פעולה פורה ומהנה המוביל לעיצוב נכון, ייחודי ומדויק. 
השירות של ברנדמאניה מוענק באחריות מלאה על שביעות רצון הלקוח!
 
הכותבת: ליאורה שמעוני- מנהלת הסטודיו
M.A. בתקשורת- מדיה - אוניברסיטת חיפה
בוגרת היחידה לעיתונאות ותקשורת של אוניברסיטת בר אילן