בניית מסרים שיווקיים

 

לפני שניגשים למלאכת העיצוב או המיתוג מחדש יש לדעת מה רוצים לעצב ורק לאחר מכן- איך לעצב זאת. חשיבות מציאת המסרים השיווקיים המדוייקים של החברה קריטית בתהליך התקשורת השיווקית של החברה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלה. לכן, כאשר בעל עסק מעוניין למתג את עסקו מחדש יש צורך קודם להבין את האסטרטגיה המותגית והמסרים השיווקיים אותו מעוניין להעביר לקהל לקוחותיו. סטודיו ברנדמאניה מתמחה בבניית מסרים שיווקיים למגזר העיסקי כמיקור חוץ לחברות קטנות בינוניות ואף גדולות.

המסרים השיווקיים ישמשו את החברה בעיצוב כל חומרי העזר השיווקיים והפרסומיים שלה ויגרמו לחברה לתקשר באופן אחיד ומדויק עם קהל לקוחותיה וגם עם עובדיה פנימה.